MMMMM potatis!





Lillen fick smaka lite puré i helgen... lite skeptisk till en början men tyckte nog att det var lite smågott ändå...

Sigge börjar med smakportioner, maj-08

Jag tycker det är så häftigt att vi fått två pojkar, en som bara blir mer o mer lik mig å en liten plutt som är en riktig Mackan -kopia.... ( just nu iaf, det kan ju ändra sig senare det vet man ju inte...)
Här är det lite måndags segt som vanligt men jag lyckades få ner båda o sova en stund i vagnen... mitt i kaoset i morse ringde min farmor och frågade om hon fick ha Sigge hela dagen imorgon, hon ville ta med honom o leka i kyrkan, Jättebra idé tyckte jag, är så glad för all hjälp jag får & för att S har så många som bryr sig om honom!
Tänk om vi suttit kvar där i Myggenäset, vad vi hade gått miste om mycket då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0