Ny Vecka - igen!


Herregud så fort det går, veckorna springer o ibland kommer tankarna över mig,
vad är meningen med allt? minuter, dagar, veckor... livet....
Är meningen att försöka vara så lycklig som möjligt? göra andra människor lyckliga? Ja vet inte, men jag tror nog att det är meningen med allt.... se till att fånga de där små ögonblicken av lycka som dimper ner ibland mitt i smeten av sömnlösa nätter, jobbiga vad ska jag göra med mitt liv efter mammaledigheten- tankar, tänk om det händer någon jag älskar något, var ska våra barn växa upp för att få det så bra som möjligt, ska vi bo i hus eller lägenhet, dagis eller inte dagis å så vidare i oändlighet..... försöker att inte tänka så mycket å bara njuta av det som är men det är ju så svårt...

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej, Jag känner igen mig sååååå väl. Åven om det var så där cirka 20 år sedan för mig.

Min mamma sa alltid att du kommer att minnas de där " jobbiga småbarnsåren " som de lyckligaste i ditt liv ! Man behövs verkligen och man är så nära de sina. Njut! Kram från Sassa

2009-09-14 @ 19:01:09
URL: http://stromgatan4.blogspot.com
Postat av: Dalai Lama

Tänk att det ordnar sig när du börjar jobba, för det gör det. Då kommer du inte ha tid för nåt annat än att försöka få allt att gå ihop. Hjärnan kommer att vara bedövad av trötthet så vad ni ska äta på kvällen är ungefär det enda du kommer att orka grubbla på. Tänk inte heller på vad du kan få från andra utan vad du kan ge, det brukar funka.

2009-09-14 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0