Puh!


M skrämde upp mig å sa att är man så dum så man köper abonnemang av en stolle som ringer hem så får man någon gammal skrot från typ -95 så jag blev glatt överraskad när jag öppnade mitt paket... rosa å söt var den...
( brukar inte ta mig tid å prata med jobbiga typer som ringer hem men killen som ringde gjorde det i precis rätt tid, ( Sis hade precis klagat på skitljudet i min mobil samtidigt som jag gått härhemma å inte pratat med en vuxen människa på en hel dag, typ...) men det var faktiskt ett bra avtal å jag behövde faktiskt en ny telefon... ( förstår inte varför jag känner mig så skyldig.... Nu ska vi äta lite lunch å sen ska S på 18-månaders kontroll å sen ska vi en sväng till stan å sätta sprätt på blomstercheckar :-) å lite andra ärenden...Har gjort en kom ihåg lista för att inte glömma något...Härligt med fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0