TUR är väl





att man blir utdragen i skogen ibland....
Sigge älskar det och jag älskar att se honom lycklig, det är häftigt med barn - en helt ny värld, man gör saker man aldrig skulle gjort annars. Ser framför mig hur jag står & fryser bakom ett korvstånd på fotbollsmatch efter fotbollsmatch om några år... tänk att man blev en pojkmamma, det trodde jag nog inte ändå... kanske köper en liten hundtjej så jag får lite tjejsällskap i familjen... en liten Alice ( helst skulle hon heta Kerstin men det heter ju farmor så det skulle bli lite bökigt på Öland om somrarna...
Jag: - Kerstin,Kom hit!!
Bengt: -Keerstiiiin, Kom hit, ta med dej vinet!
Stackaren skulle bli lika förvirrad som deras Bruno när de spelade Uno, näe, Alice blir nog bra.
Njut kvällen & sov Gott! Kram

Kommentarer
Postat av: Sis

Tur att han gillart, blir många skogisar framöver med min nya brio 95:a, sen lattar vi när dom sover (om vi hinner på sigges sovarkvart).

Puss

2009-09-30 @ 06:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0