Morgonen...

Fick frukost på sängen men smög ut i vardagsrummet istället, allt för att inte väcka Axel som ofta snusar gott en stund längre än vi andra.... M & Sgge är alltid uppe först, runt 06 sen väcker de mig runt 07 å sen vaknar A runt 08....



Tack snälla Kerstin, Bengt & Emelie! ( det är Bengan som varit i Birsta å shoppat va?)
Här ska badas & skrubbas i höst!

Fick fina handskar av M, imponerande, kunde inte valt bättre själv!
( misstänker att han har någon hemlig tjejkompis, ett annat år fick jag en jättefin DKNY väska, precis en sån jag ville ha.....) sen fick jag ju resan vi ska göra också, han är dålig på hemlisar så den har jag vetat om ett tag....

nu ska pojkarna ha lunch sen ska vi in till stan en sväng å födelsedagsfika lite smoothie med sister...

Kommentarer
Postat av: Zara

Ja må hon leva...ja må hon leva...hipp hipp hurra!



Stort grattis på födelsedagen. Vilka fina presenter du får av din M, ska tipsa min M om vissa saker för det är ju snart min tur!



Kram

Z

2009-09-11 @ 12:02:52
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen Sara! Hoppas du har/haft en bra dag! /Emelie

2009-09-11 @ 19:45:58
Postat av: Julia

Hipp hipp Hurra

GRATTIS GRATTIS på födelsedagen!!

Hoppas du haft en härlig dag, ser att du fått fina presenter :-D !!



Vilka fantastiskt gulliga pojkar du har!!

Puss & Kram från kussen i Colombia

2009-09-11 @ 23:35:35
Postat av: Cathrine

Stort grattis i efterskott!! Så du är också septemberbarn! Hoppas ni har en härlig dag idag(lördag, när jag skriver) och äter massa god tårta!

2009-09-12 @ 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0