Höstpromis i solen!






Här i finaste kyrkan ska lilla A döpas nästa helg, hoppas på en lika vacker höstdag då som idag!


Kvällspigg kille för en stund sen...
vi är home alone ikväll då M kollar Inter-Barcelona på stan, ett måste tydligen....
Nu har jag några kvällar tillgodo, tänkte ta en i helgen + en biokväll snart.... Mys!
Kollar på efterlyst fast jag inte borde, är ju redan mörkräddast i stan... tiden på Tjörn när jag mest var hemma med M & S har gjort mig om möjligt än mer nojjig.Det var nog tryggaste stället på denna jord men ändå sprang jag som en maniac från bussen hem till huset om klockan var efter 23... ( hände en gång när vi hade personalfest, det var nog enda gången jag var ute kvällstid på 1 år om jag tänker efter.... otympligt gravid var jag dessutom, såg nog rätt roligt ut, "mullig" springande gravido flåsande i mobilen ifall någon skulle komma å ta mig, vem nu det skulle vara i världens lugnaste lilla område, en vilsen räv kanske på sin höjd...)lite skillnad mot  när jag jobbade i Göteborg och fick stå o vänta på taxibilar som alltid var så svåra att få tag i vid fyrasnåret på nätterna utanför ett folktomt Chalmers eller ännu värre nån gång när man jobbade söndagnätter på Dubliners å var den enda normala på hela avenyn... näe, hua, ryser bara jag tänker på det....
Sis, den där bion.... tror du att den går som matine´typ vid 15 på söndag??
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: MANDRAGORA

Vad vackert med en rosa kyrka!



Jag tog en härlig promenad under gårdagen och passade på att fotografera. Dina bilder är härliga. Gillar att du fångade solljuset.

2009-09-21 @ 15:45:43
URL: http://shakti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0