Godmorgon fredag!


Londonbild från i höstas. Det pirrar lite när jag ser bilderna. Vilka underbara dagar vi hade.

Härligt med fredag! Härligt med körkort. Igårkväll firade jag md att åka till Coop & handla vid 21-tiden.
Grymt skönt att få det gjort innan helgen och SÅ skönt att gå där o dra själv. Vuxenlyx.
Sen öppnande vi skumpan o det kändes som en perfekt start på helgen.
Idag har jag lovat S att få leka med Carl trots att jag i förrgår lovade mig själv att aldrig säga någonting om vad vi ska gör innan vi gör det eftersom vi fick ställa in playdate med Viktor pga av punktering på vagnen. S grät o grät o grät. Otröstligt. Men nu harjag alltså gjort det igen och nu är det bäst att jag får till det.
Dagis nästa vecka. Han behöver det.
Njut fredagen! Kramar

Kommentarer
Postat av: Sassa

GRATTIS; GRATTIS; GRATTIS!!

Jag vet hur det känns. Jag tog också körkort när Christoffer var liten och jag var äldre än dig!! Bättre än studenten tyckte jag. Det blev betydligt dyrare för familjen. Jag kunde smuggla in lite paket utan att Michael märkte nåt!! Bra tips!!!

Njut av fredagen och stor kram från Sassa

2010-04-09 @ 19:22:26
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0