Onsdag




Det kom en blomstercheck på posten igår som grattishälsning till körkortet så på förmiddagen tog jag & A en liten sväng för blomshopping... Tack Kerstin & Bengt! väldigt väldigt uppskattat!
Nu är vårens första pelargon på plats ( å förmodligen vårens sista pärlhyacint men den var så söt i GreenGate muggen så jag hoppas den står sig ett par dagar....) en Myrten fick följa med hem också, fantastiskt fin och SÅ lättskött.... Det är väl ungefär vad vi har för oss idag... ska ta en sväng ut så S får leka av sig med grannen och jag måste fixa iordning med mina penseerna, hoppas det slutar snöa och att solen tittar fram...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Dinara

Vad roligt att du är med och tävlar! :) Glöm inte skriva vad du vill vinna ;)

Vilka fina blommor! Jag önskar att jag kunde hålla liv i de. Istället fuskar jag till det med fuskblommor haha...förutom färska snittblommor då och då! kram

2010-04-21 @ 14:48:43
URL: http://www.dinarasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0