Playing moms & boys (& lilla Sessan såklart)




Lekutfykt i Trädgårdsföreningen. Stort att stoppa barnen i bilen & parkera i närheten.
Svänga förbi affären på hemvägen. Springa in & handla ett par glömda saker.
Bekvämt. Enda kruxet är att jag kommer svälla ut som en ballong utan mina 2 mil om dagen. Hmm, inget så bra utan någon liten bieffekt.. å andra sidan får jag nog inte upp Mackan på cykeln varje morgon...
Well,well, well får försöka kompensera det med att jag nu kan svänga bort till gymmet betydligt enklare och oftare. Nog redan imorgon bitti....
See U!
(Bilder lånade från systeryster)


Kommentarer
Postat av: Still a walker...

Låter rätt gött, vare evelina hon hette saru :)?

2010-04-09 @ 20:57:52
Postat av: Hammarlyck

Grattis Stumpan! Later harligt att slippa ga sa mycket! Har gar vi hela dagarna! Halsningar Paronen i A"dam

2010-04-09 @ 21:31:03
Postat av: Dinara

sv: ja det är precis så det känns! Antingen så gråter jag för att jag glad eller för att jag är sur och så gråter jag emellan också. Hoppas att ni har en skön helg och är på gott humör!! Kram på er!

2010-04-11 @ 07:24:33
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Sara W

Å grattis t körkortet!

Och välkommen att kolla min blogg. Jag är ju nybörjare som du vet!

2010-04-11 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0