Tisdag i april


En mycket bra sådan trots två små mycket hostiga & snoriga killar. Farmor C har varit här en sväng och lekt med dem medans jag tog M:s cykel in till stan -vilken vårkänsla, att cykla är grymt underskattat. Om någon möjligtvis undrar så står bidrag till barnsadel och hjälm högst upp på lilla A:s 1-års önskelista :-) skulle vara så mysigt att cykla hela familjen. Nu ska jag för första kvällen på länge bara slötitta på tv... måste hitta på något tidsfördriv till morgondagen oxå, Sigge klättrar på väggarna när han inte får vara på dagis, jag hoppas på en date med Viktor... Ha en mysig kväll, Kram!

Kommentarer
Postat av: sassa

VÄLKOMMEN TILLBAKA SARA !

Har saknat Dig! Visst är det väl ljuvligt när dagarna börjar bli varma. Vi har ju gått i idé hela, kalla, långa vintern!!

Kram från Sassa

2010-04-06 @ 21:51:31
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com
Postat av: Sara W

Kul att läsa din blogg!!

Vad har du för kamera - det blir fina bilder!!

2010-04-06 @ 22:07:16
Postat av: Sara

Tack, vad gulliga ni är!

Jag har en Nikon D60, är supernöjd!

Kramar

2010-04-07 @ 09:35:31
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0