Frusna tår & många filmer...


blir det när man är två år & har sportlov. Just nu tittar vi igenom "Mimmi" serien på Canalplus Play.
Lite charmigt när man känner igen sig eftersom den spelades in i Kungälv för många år sedan och jag faktiskt har bott en kortare tid på Västra Gatan. Det är lite nostalgi och det pirrar lite när jag tänker på lägenheten och ser M stå utanför dörren leende med sin resväska efter att ha åkt LÅNGT nästan varje helg vår första tid tillsammans... 
Annars har dagarna varit ganska lika så här långt. Snöskottning så armarna värker & en grymt skön träningsvärk efter gymbesök igårkväll... skall bli mer sånt denna vår, det är ju så skönt att svettas!
Imorgon kommer farmor C hit på förmiddagen och barnvaktar lite & sen tar vi helg för M är ledig på fredag.
Långhelg- SÅ skönt!! Nu sitter jag med färg i håret och är alltid lika nervös.... hade en helvetisk utväxt så förmodligen kan det inte bli sämre iaf....
Stoor kram & natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sassa

SNYGG BLOGG! Vilken läcker ny layout!

Sysselsätta barn en hel vecka är inte alltid lätt, speciellt när det varit så in i hoppsan kallt! Jag läser din blogg och känner igen mig. Jag har ju haft två små grabbar även om det var tjugo år sedan.Hjälp, vad tiden går fort!!!!!

Hoppas ni får en skön långhelg!

Kram från Sassa

2010-02-25 @ 08:39:50
URL: http://stromgatan4.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack gulliga du! Måste kännas häftigt när ens små pojkar blir vuxna... Ha en skön helg du med! Hoppas du haft en skön sportlovsvecka, Kram!

2010-02-26 @ 07:43:23
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0