Godmorgon Lördag!


Utvilad. Gud så skönt. kommer tillomed ihåg att jag drömt en massa, inte ofta man gör det nuförtiden.
A vaknade och åt vid 03.30 och somnade sen om direkt och S kom insmygande någon gång på morgonen.
Han, M & Axel var på leksaksaffären igår och han fick en fin häst som han inte släpper. Efter leksaksaffär och McDonalds var M och Sigge i simhallen så jag har aldrig varit med om att han varit så trött som han var igår runt middagstid. Ögonen gick verkligen i kors...

Medans de var och simmade hälsade jag o Axel på Anna och lilla Tuva. Jätteroligt som alltid att ses och Tuva är SÅ gosig. Tack för mysig fika & lycka till med dopet idag!
Här väntar vi stockholmsbesök, M:s bästa kompis är påväg men tyvärr är tjejen hans är inte kry så det verkar som hon stannar hemma, jättetrist... Sigge ska spendera eftermidag och natt hos mormor och morfar vilket han ser fram emot enormt... jag känner för lite stanhäng och möjligtvis en sväng till gymmet, men det kanske får vänta tills imorgon, vi får se..
Nu: Frukost!
Önskar en härlig helg! KRAMAR
Och en sak som ni bara måste göra denna helg är att lyssna på denna underbara människa, JAG ÄR KÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0