Godnatt måndag!

Har insett att bloggandet ger många skratt och inser att jag på sista tiden varit enormt dålig med uppdateringen. Next week blir bättre, jag lovar. Har fått smak på mitt nya liv allteftersom inskolningen fortskrider.
Idag hade lillisen inte ens tid att säga hej då till mig utan sprang direkt in med de andra grabbsen till kuddis.
Idag var de bara tre barn på två fröknar så det känns nästan som att lämna hos dagmamma, jag är SÅ nöjd.
Under tiden som han lekte av sig och fick lunch som var "ättegoo" enligt honom själv fick jag en skön stund på stan, insåg att det var tid och evighet sedan som jag bara drog runt.... så skönt ibland.
Syster och Sigrid kom ner och sällskapade och det var trots sprängande huvudvärk en mycket bra förmiddag.
Känns som ett bra beslut för alla. S får leka och utvecklas några timmar i veckan med jämnåriga och med duktiga förskollärare samtidigt som Axel får ha mig för sig själv lite. Jag kan för en stund känna att jag räcker till och det ger energi. Har också insett hur mysigt det är att hämta på dagis, kommer lätt bli dagens höjdpunkt de närmsta åren!
Puss och kram och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kristin N

Vilken fantastisk och klok qvinna du är sara! hoppas att få träffa dej IRL nångång.

2010-02-02 @ 00:04:04
Postat av: Sofie

va kul att du ska fortsätta med bloggen, den är jätterolig o läsa :)

2010-02-02 @ 09:43:33
Postat av: Månne

...& snygga bilder också....

2010-02-02 @ 23:25:27
URL: http://hammarlyck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0