Lillebror i farten!




Godmorgon torsdag! 
Nu är lilla A:s tid som lugn och stillasittande lillebror historia.
Känns som igår när det var S som var i farten med lampor, sladdar, diskmaskin & fjärrkontroller...
Tiden med barn GÅR FORT! snart springer de runt här och jagar varandra. Storebror & lillebror.


S i samma fas som A nu håller på att komma in i... Sen höst -08.

Önskar en skön torsdag! Nu ska jag passa på att göra en snabb helgstädning innan A vaknar och det är dags att hämta s på dagis.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Härliga bilder på buskillarna som visst växer så det knakar!!!! Hur söta som helst är de i alla fall!!!! Hoppas allt är toppen med er annars?! Hoppas vi ses snart!!



Massa kramar!!!!

2010-02-18 @ 13:34:27
Postat av: lite mindre big sis iaf

o den turkosa tröjan hänger med, bästa kvaliteten ever tror jag

2010-02-18 @ 16:58:00
Postat av: Sassa

Hej Sara,

Du har verkligen fullt upp! Jag gillar verkligen din inställning att ibland strunta i alla måsten och bara slappa. Jag lo

var dig att du blir en toppen mamma om du tänker på dig själv ibland.

Kram från Sassa

2010-02-18 @ 20:55:01
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack vad ni är söta! Det är SÅ roligt när ni kommenterar! KRAM

2010-02-20 @ 14:05:27
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0