Solig fredag!


Vad är väl härligare än fredagsblommor, påfyllning av ljusförrådet & nya tidningar till helgen?

Vilken härlig fredag! solen ger energi vilket var väldigt nödvändigt idag efter jobbigaste natten nånsin.
Pojkarna har överlag sovit väldigt bra under sina första bebisår och månader så jag är inte van vid det motsatta. Inatt skrek Axel rakt ut, ja han VRÅLADE i flera timmar. Längtar så tills han kan tala om vad som är fel. Stackars måste ha haft väldigt ont någonstans och jag har ingen aning om var. Kan ha varit tänder som precis kommit igenom men jag vet inte. Synd var det iallafall om honom och inget hjälpte. Så ikväll däckar jag nog i soffan runt nio efter ett halvt glas vin om jag känner mig själv rätt... Annars ser jag fram emot en lugn solig helg. En tur till simhallen by myself imorgonbitti & en brunch härhemma med tjejerna på söndag är det enda som är inplanerat.
Jag älskar helger!
Stor Kram från oss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0