Fullmatad..

I sovrummet är det uppbäddat med Lexingtons höst­kollektion Hudson. Även sängbordet, gaveln, bänken  i förgrunden samt plädar och filtar  är från samma företag. På väggen ett ständigt när­varande familje­album med minneskort från resor och högtider.
Är så sugen på att göra om här hemma, sådär som man alltid blir tidigt på hösten och i början av året.
Ser så mycket fram emot att få ett stort hus att sätta klorna i men fram tills dess får jag drömma och fantisera om hur vi ska ha det...


Ikväll känner jag mig helt slut i huvudet och väldigt energisk i kroppen efter dag 2 på vår närträff. Har två sådana utbildningsdagar i månaden och då är det verkligen högt tempo, jag som trodde det skulle bli lite lugnt nu efter allt vi haft i december trodde helt fel och gick hem med två nya böcker att läsa. en ny rapport att skriva och en e-tenta som är om 14 dgr... tur att det verkligen är superkul annars hade jag inte orkat, just nu läser vi ledarskap och har en helt fantastiskt inspirerande kvinna som föreläser så det är verkligen givande. Hoppas verkligen att vi får den där 15-timmars platsen på dagis till Sigge snart för det skulle underlätta något enormt om jag kunde plugga lite på dagarna när Axel sover. Ska ta tag i jakten på tanten som har hand om dagiskön under morgondagen men hon är så sur att jag blir på dåligt humör alltid efter jag pratat med henne...
Nu: tisdagsmys ( chips rester från helgen & Bygglov...)
Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej Sara ,

Så kul att du kommit igång med en utbildning.

Säkert lite väl jobbigt, när du har småbarn, men säkert stimulerande och då orkar man mer än man tror!

Hörde av Lena att ni bygger hus i Ekängen om ett år, eller? Rena drömmen för dig!!!

Du ville se lite mer bilder av Christoffer och Sarahs bröllop. Gå in på denna länk så.......http://www.elizabethluna.com/

Ha det gott önskar Sassa

2010-01-14 @ 23:03:24
URL: http://stromgatan4.blogspot.com
Postat av: Sara

Helt underbara bilder! Såå vackert par å så mysigt det såg ut!! måste varit ett helt underbart bröllop!

Kram Sara

2010-01-16 @ 20:23:08
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0