Insnöad

Känner mig insnöad när kylan biter och vi inte vågat oss ut heller idag... Sigges feber kom tillbaka inatt för att senare vara pigg hela dagen men nu på efttermiddagen blev den hög igen och nu ligger han däckad i soffan, stackars lilla varma gubben.... hoppas det är sista toppen nu för imorgon måste vi verkligen ut och hitta på något. Funderade på någon slags varmchoklad utflykt med syster så jag hoppas verkligen att vi inte behöver sitta inne.
 Hoppas också innerligt att han piggar på sig till sin 2-årsdag på lördag. Han råkade få syn på paketen i garderoben i måndags och nu står han och hänger vid klädkammaren för jämnan... roligt att han har blivit så stor så att han förstår...
Känner att jag behöver livas upp så jag visar lite bilder från vår mysiga tjejdate på annandagen.. är grymt sugen på en middag snart igen...
Kramar








Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul med tjejfest! Du ser som alltid strålande ut!



Tack för alla dina fina kommentarer! Känns skönt att inte vara ensam om alla tankar som snurrar just nu. Var faktiskt också övertygad om att vi skulle få åka in på BF (nu när det råkade vara självaste nyårsafton och allt) och så sitter man här en dryg vecka senare och undrar vad som hände...



Stackars Sigge! Hoppas han kryar på sig snart så han får vara frisk på sin födelsedag!



Kraam Katta



2010-01-08 @ 15:01:08
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0