Lördagens 30-års middag!

Igårkväll firades vi Stefans 30-års dag med spansk middag hemma hos dem på Nitis,
supergott & originellt. Jag hade blandat ihop datumen så M roade sig på annat håll men jag och 
 barnen hade en väldigt mysig kväll.
S kastade "Chals" plasthajar i toan och go´å glá var go o gla hela kvällen.

Här ser han dock lite skeptisk ut men det var innan han vande sig vid morfar :-)
Läste idag att barn som är yngre än ett år glömmer fort, 2-3 dagar är vad deras minne klarar av
= bäst att mormor o morfar är barnvakt ungefär 2 ggr i veckan from nu...
Tack förresten för idag, värt så mycket att få ett par timmar egentid och sen helt underbart när älsklingarna kommer hem igen!


Carl lekte "sommarleken" och S var inte sen att hänga på..


En av presenterna... en av Annette Moréns fina akvareller



Stefans fina syster Emma




Här imorse: Trött, tröttare gladast! mina fina pojkar...
Nu: film å godis!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hittade din blogg av en slump när jag satt o sökte runt lite. Måste säga att livet i förorten verkar spännande o inspirerande och jag beundrar verkligen er som bor där trots alla fördomar. Sånt är starkt! Jag tror på förorten och tror inte alls det behöver vara en dålig miljö. Fint att se dina barn. Dom ser glada och goa ut :)

2010-02-01 @ 18:02:40
URL: http://livewhileyoudo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0