Året som gått...

Några kära återblickar från 2009... mitt enda löfte inför 2010 är att det ska bli ett lugnare år..


Jul/nyår -09


S tog sina första steg!

Vi åkte måånga resor fram och tillbaka till Linköping...
Intervjuer & lägenhetsvisningar...

bodde på landet var & varannan helg...

mycket familjemys i Hammarslyckan med en växande mage och inte den blekaste aning om hur framtiden skulle bli, skulle vi bli kvar på Tjörn eller skulle saker och ting gå som vi ville....??? Mycket ältande och mycket hopp, hade min lilla jesuikon som jag pussade godnatt varje kväll....

När M fick sitt jobb som en av 80 sökande & vi ungefär samtidigt fick glada besked från mäklaren blev det champagne & tårta! Först då kunde vi börja koncentrera oss på bebisen i magen....

Världens finaste lilla A!

Å flytten gick hem till kära gamla L!


Sommaren flög förbi. S stretade på vid strandkanten, A sov i skuggan och det var såå fint väder!

I augusti & september var det dags för födelsedagskalas & dop...

Sen åkte vi till London... jag i klänning & M i finskjorta men med koftor över så vi inte skulle verka alltför uppklädda...

på vägen till flygplatsen stannade vi till i Stadshuset och hos fotografen...

sen några underbara dagar som nygifta...

I november välkomnade vi barnens femte kusin, världens finaste lilla Sigrid...

Å i december skrev vi på en tomt där vi under 2010 kommer bygga vårt nya hus,
Det ska bli såå spännande!


Kommentarer
Postat av: Zara

Nytt hus alltså, inte dåligt, kul! Det hoppas jag kunna följa här på din blogg.



Kram

2010-01-05 @ 20:08:39
Postat av: Alexandra

jag också.. hade inte en aning men så roligt och STORT GRATTIS! KRAMISAR

2010-01-08 @ 00:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0