fredag!


Tittar bara in för att önska en skön helg!

Har haft a hell of a day här i regnet men nu efter lite besök av farmor C & nätshopping så är humöret på topp!
Hittade ett gäng fina sommarblusar & en snygg kjol som jag hoppas är lika fina i verkligheten.
Det jag eg var ute efter var ett regnställ till A efter morgonens utelek men när jag såg att Hm höjt priset blev jag snål och hittade lite till mig själv istället. Jordens opraktiskaste morsa som jag är. Eller kanske att jag kommer 2:a efter syster. Vi är rörande överens att vissa saker bara är så tråååkiga att köpa. 
 
Nu har här skalats räkor och en flaska mousserande ligger på kylning. Antar att M är på ingång för nu
när det är VM så stannar han nog inte borta längre än nödvändigt :-) 
Så nu glömmer vi denna trista dag och ser fram emot helgens Stockholmstripp! Hoppas på lite sol,
Fredagskram från oss!

Kommentarer
Postat av: sis

GLÖM du är nr 1 helt klart, för du har väl tänkt att snika på min faktor 30 hela sommarn lång until the daylight 's gone, puss

2010-06-11 @ 19:47:26
Postat av: Jag

Öppöppöpp, solcreme ok, jag erkänner, har tre stycken i en väska sens förra sommaren men jag hittar inte väskan, eller jag har inte riktigt haft tid att leta efter den men det är inte jag som vägrar mysbyxor på barnen & Sigge har inte lärt sig klättra runt i stuprörsjeans på dagis :-)

pusss

2010-06-11 @ 21:21:22
URL: http://saramartha.blogg.se/
Postat av: Träsktrollet

ok då men det där var längesen, när jag var ung och cool, förresten hade han dom bara när inga andra var rena.

2010-06-12 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0