Sigrid Märtha Lovisa









 
Vilken underbar helg det blev! fantastiskt fint väder i den bästa månaden av alla, älskar försommargrönskan & känslan av allt härligt som ligger framför oss, en hel oskriven sommar som trots några veckors jobb ska bli väldigt härlig. Landethäng, Ölandsturer, dagsturer till barnvänliga ställen & en hel del dejter med kusinerna är planen i sommar... I helgen siktar vi på skansen och jag ser verkligen fram emot att hälsa på Anders & Helene, har ju inte sett hennes stora mage än och snart är det ju dags för lillisen att titta ut!
Nu ska vi hämta M på jobbet & ta en sväng ut till huset, min andra idag... imorse blev det en morgonpromis i området och jag måste säga att jag börjar bli grymt sugen på att flytta ut...
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0