Vårig Nystart!


För ett par veckor sedan damp ett ljuvligt inbjudningskort ner i brevlådan...
Ser fram emot ett majbröllop som jag vet kommer bli helt fantastiskt fint!!

Hej igen! Det blev inte ett så långt uppehåll som jag trodde. Det är ju ganska roligt det här med bloggandet...
Nu blir det spännande att se hur det här året blir.
Som M sa igår, - fatta, att vi tagit oss igenom januari och februari och nu är det snart april... ja, så är det absolut och det känns underbart, något som jag också tycker känns skönt är att vi klarat av Axels tid som liten spädis, hur mysigt det än må vara så gillar jag när de blir lite större och rejälare...
Kram!




Sigge med sin idol hitooj (viktor)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, det var väl det jag tänkte att du inte kunde hålla dig ifrån bloggandet. Jättekul att få se lite bilder igen!



Kram

2010-03-22 @ 19:13:31
Postat av: Sofie

kul att du började blogga igen hihi jag hoppades på det =)

2010-03-22 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0