After helg


Nu är det maj! kan man tänka sig, snart fyller lilleman 1 år!

Det känns helt overkligt hur fort Axels första år har gått.
Dagarna försvinner lika fort som vanligt och en kort summering av tiden sen sist innefattar bucklig bil & halvdag på akuten ( det var INTE mitt fel, jag stod helt stilla och blev påkörd bakifrån vid ett rödljus)
komiskt nästan, jag vet, med tanke på hur länge jag haft mitt körkort. Som tur verkar alla fyra som vanligt och jag hoppas det förblir så å att ingen värk dyker upp i varken nacke eller rygg. Min första tanke vid knycken var på vännen Cathrine och hur hon har det med smärtan så jag blev livrädd. Riktigt livrädd.
Det kunde gått så himla illa så jag är bara så tacksam att han inte körde fortare än han gjorde.

I fredags hälsade jag och pojkarna på hos Angelica och Agnes, jättekul att äntligen få se deras "nya hus" det var ju bara fyra år sedan det blev klart :-) Jättemysigt!

Valborgsfirandet blev en lugn middag hemma med boysen och en promis bort till brasan som aldrig tändes så vi köpte kaffe, tröttnade och gick hem.

I lördagsmorse åkte vi ut till landet där Sigge trivs som fisken, går o går o går och styr och ställer, höjden är att åka tjaktor med moffa :-) Jag städade ur Stefansgården och det blev riktigt mysigt. Skönt att ha ett eget litet hus.
I sommar åker vitfärgen fram & nästa gång vi åker ut ska frön sås och blommor planteras.

Imorgon är det ny vecka och pust och stön men skönt att deklarationen är gjord.
Veckans mission blir att knyckla ut dubbelvagnen på ngt annat sätt än genom bakluckan samt att ha en hel bil att åka i till Öland, det är tur att man alltid har något att styra med.
Puss & Kram och HAPPY maj!
Jo just det, servat med carbonara till  Anders Svensson och hans Elfsborg innan ÅFF möte har jag ju också hunnit med, han verkar precis lika snäll och ödmjuk som han ser ut... det du sis, nu blir du avis va?

Kommentarer
Postat av: Sis

ÅÅÅÅÅÅ anders, hälsade du från mej??

2010-05-03 @ 20:08:08
Postat av: Cathrine

Jag är verkligen sååå glad att du inte känner något, men var uppmärksam!!!!! Blev jätteledsen då jag hörde om kraschen, vill inte att någon av de jag bryr mig om ska behöva ha smärta i nacken! Du får gärna höra av dig om du funderar på något!!!! Tänker på dig!!!!! Stora kramar!!

ps underbara bilder på dina goa grabbs!!!

2010-05-03 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0