Födelsedagen!


Firades med marängswisstårta & feber. Sötisen har inte haft den bästa av födelsedagar, febrig och hostig är han stackarn. Den andra är likadan. Två hängiga små pojkar. Nu vaknar de om varandra och gnyr. Denna envisa hosta.

Paket? vad ska jag göra med de? medans han funderade hoppade brorsan fram och hjälpte till.

Siggan i sötaste tightsen.

Sigge hade tur och fick oxå paket, sina första par kallingar.

Så fiint!

Laddar för en natt utan så mycket sömn så det är väl bäst att krypa i säng...
Natti!

Kommentarer
Postat av: 1998 ringde & ville ha tillbaka sin kläder...

ÅÅÅ gud jag spyr på MINA kläder, tur att jag shoppat lite idag, ses vi imorn hos friherinnan Liselotte & Janne H?

2010-05-12 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0