Kusindagar! (å livet på landet)




Torsdagen spenderades på landet med Calle-kula & Lillan.
Inget fint väder men bara man har bra kläder ( och en far som offrar sig att vara ute och leka...)
så går det så bra så...

Igår hälsade vi på barnens Norrlands-kusiner med föräldrar & morföräldrar i deras sommarstuga som ligger väldigt nära oss med våra mått mätt. Hur mysigt som helst!

Storkusin Olle åker bil med en mycket imponerad Sixten

Jägarna?



Ellen & Sigge


Stickan lär A allt han kan :-)



Morfar rastar pojkarna på morgonkvisten. ( Näe, vi har inga grannar...han går i sin Marockanska klänning förjämnan, snart börjar väl S tjata om att han vill ha en likadan, jag kanske borde sy upp ett gäng)

Nu är vi hemma igen efter några sköna lediga dagar i skogen. Var tvungen att hitta en ny dator efter en liten rödvinsincident i onsdags och så blev det en sväng på stan och i Trädgårdsföreningen i den underbara solen.
Lite grillning på kvällen och pojkarna i säng tidigt. A är hostig som bara den och jag med så det är snart läggdags för mig med. M åkte in till några kompisar en sväng så jag har roat mig själv. Lär känna nya datorn och sett över garderoben. En sorglig syn. 
Näe, imorgon är det 1-års kalas så nu ska jag ta en Ipren mot huvudvärken och gå å sova...
Kram! 

Kommentarer
Postat av: Medeltiden

...ansöker om att få tillbaka broder Jan Christus Arne som setts springa rakt in i 2000-talet iförd textil tillhörande klostret

2010-05-16 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0