Onsdag




Solig onsdagsmorgon och prinsessan Sixten sover djup febersömn.
När han har på sig "frottéklänningen" ovan efter bad vill han ha mina klackskor till och så är han pjinsessa, lilla pjinsessan. Mitt sämsta barnprogram för övrigt... melodin etsar sig fast i huvudet resten av dagen..
Synd bara att han har så små fötter för skorna skulle behöva bli lite bekvämare innan det är dags att använda dem p bröllop om två veckor...  Nu är dt kaffedags, ha en skön onsdag, snart är det härlig lååånghelg!

Kommentarer
Postat av: Sara W

haha justa skor till grabben!

min grabb gillar också att trava runt i mina när han hittar dem men det gäller att göra det när pappan är på jobbet - han tycker det är sååååå jobbigt att se sonen i sån "utstyrsel"

2010-05-12 @ 11:30:08
Postat av: Gudmor

Thats my gudson!!!

2010-05-12 @ 15:50:56
Postat av: Zara

Snyggt Sixten!

2010-05-13 @ 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0