Tisdag


Saknar min bugga - världens bästa vagn!

Sigge "lastbilschaffisen" Mattsson tar sig en kopp svartguld på trappen

"Do u live in the fifties?" ja, det verkar inte bättre. Nerosarna de lever på 2010-talet de...

Dagens mission: leta upp bilfirma, städning & kusselek.
Resultat: Jorå, tillbaka med bilen för inlämning imorgon, skinande lägenhet & glada barn samt en avundsjuk jag på att syster har en riktig cleaner till man. Nytt mål: att ta en bild som den ovan fast med utbytt make. Wish me luck! :-) Nu ska jag inte göra ett dugg mer idag. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ville bara meddela att Fredrik städade huset i fredags innan jag kom hem från jobbet - helt fantastiskt - en helg utan städning!!! Eller... iaf bara lite damsugning vid matbord och lerig entre:) Kram!

2010-05-05 @ 06:06:53
Postat av: Sara

Härligt! då kanske jag har en chans iaf.. han kanske bara är lite seeg i starten...

ska bli jätteroligt att ses på fredag! KRAM

2010-05-09 @ 21:24:04
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0