Fredag 1:a oktober!





Gud så underbart det känns med fredag idag. Känns som det var väldigt lääänge sen som jag hade en riktigt ledig helg. Väldigt trött är jag efter att stigit upp tidigt några morgnar nu. 05.50 har jag cyklat ner till jobbet och det finns verkligen inget bättre sätt attt börja dagen. Cykla i mörkret & lyssna på radion, äta god frukost när man kommer fram.
Många mysiga arbetskamrater att skratta med. Småsura morgonvresiga utcheckande gubbar att skratta åt.
Hmmm, jag måste nog erkänna att jag saknat att jobba dessa år som jag varit hemma. Känns lite som det bästa av två världar. Att komma till dagis på eftermiddagen och mötas av stora kramar är ju fantastiskt. Life is good.
Att vi idag gått in i flyttmånaden är ju inte heller helt fel... Nu målas & kaklas det för fullt å det blir sååå snyggt!!
Önskar en skön helg! Kramar

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Åh, vad härligt det låter!!! Och kul att det är inflytt snart!!



Jättefina bilder också på sötnosen!!Han har blivit såå stor!!

Ha en skön helg! Kram!

2010-10-02 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0