Pirrigt



Nu börjar det ta form, vårt fantastiska hus! Jag verkligen älskar det!
Av alla flyttar jag nånsin gjort så känns det här helt klockrent, inte så konstigt kanske när man får bestämma och göra helt som man vill. Detta är vårt hus för våra behov just nu.
Ett vitt enkelt trähus med liggande panel & övervåning. Precis det jag alltid velat ha. Grym känsla.

Köket blir underbart fint. Nu har kaklet kommit på plats även där vilket det inte hade gjort igår på lunchen så jag vill verkligen ut och titta hur det blev... det kliar även i fingrarna över att få upp siffrorna jag har i garderoben och min fina vita brevlåda som jag köpte för några månader sedan.....

Råkade fastna för "I own Brittains best home" igårkväll och fick en massa inspiration. Nu vet jag precis hur altandäck och trädgård ska se ut, huvudet är fullt av tankar och planer!
Ska bli häftigt att se vårt hem växa fram...
Torsdagskram!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Åh! Va häftigt att få bestämma allt själv! Fast kanske svårt också?? Eller mest roligt kan jag gissa - eftersom ni gör det!!

2010-10-14 @ 19:53:33
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Zara

Spännande! Ser jättefint ut. Gillar fönstret över diskbänken där.

2010-10-15 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0