Höstfint



Älskar fina blommor utanför dörren!

Fick en blomstercheck på posten när jag fyllde år som jag hade tänkt spara tills vi flyttat men så kom jag på att fina uteblommor kan jag ju lika gärna köpa nu så får jag njuta av dem lite längre... Pojkarna hjälpte till att plantera & jag blev riktigt nöjd... det finns inget lättare sätt att bli på bra humör. Kunde inte låta bli att köpa några cyklamen även om de kommer att frysa ihjäl när det blir några minusgrader, de är ju så fina.
Förmiddagen här har bestått av några mils bilåkande mellan dagis, M:s jobb & hemmet så nu ska jag sätta fart så jag får något gjort härhemma innan det är dags att gå till jobbet. Ska snöra på mig träningsskorna och springa en sväng.
Blev helt rörd imorse när barnen skulle på utflykt med dagis & så fort vi kom in på gården kom en liten tjej fram och ville hålla Sixten i handen när de skulle gå två o två på led.....Så SÖTT!  Mina stora pojkar!
Onsdagskram!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

ÄNTLIGEN! Har saknat dina uppdateringar, vad göres i helgen? barnfri brunch söndag?

2010-09-29 @ 22:20:17
Postat av: Zara

Kul att du är igång med bloggen igen, har troget tittat in då och då. Kul att se bilder på de stora pojkarna, herregud vad tiden gör med dom! Kram

2010-10-01 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0