Onsdagen i bilder


Lugn barnfri förmiddag med höstigt morgonbad, storstädning på övervåningen, blocketförsäljning och garderobsplanering för grabbarna inför hösten.. tre timmar går fort, men det var två lyckliga pojkar som jag hämtade hem från dagis efter lunch



En mindre lycklig mamma ägnade två timmar åt att skrubba dem rena efter att de gått loss med någon konstig färg de hittat i syssling Theos garderob. Jag säger bara tack käre gode gud att jag kunde återställa hans rum med disksvamp och idogt gnuggande.... Allt som behövdes för att åstadkomma ett fullkomligt färgkaos var två minuters ensamlek på övervåningen.. borde fångat det på bild men jag var bara lite för stressad, där stod vi å hjälptes åt att få bort all färg och Julia gnuggade på i sina nystrykna vita linnebyxor... killar, killar, killar.... man hinner ju inte bli uttråkad eller rastlös precis

Lagom till middag delade vi på grabbarna och S fick följa med på tjejträff

Jag & syster

Värdinnan i sitt fina kök, jag älskar hennes radhus, det är hur mysigt som helst



Så många fina hörn  








Skaldjurpasta och sen god paj till dessert, jag älskar gräddskålen, den är bara så fin!
Tack tjejer för en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0