Fredag 11:e februari 2011

Var är min kamerasladd??
Kvällens stora mysterium. Letade i arbetsrummets garderober och lådor men allt jag hittade var en några månader gammal banan. Får göra ett nytt försök när orken är större. Nu ska jag ha lite välbehövlig sömn efter en låång arbetsvecka med uppstigning 05.10 varje morgon... Gud så skönt det ska bli att sova lite längre imorgonbittti. Efter frukost ska vi åka ut med pojkarna till landet för att sen ta en liten tripp till världens bästa stad Göteborg och världens goaste Iida & Tomas... 
Natti Natt Och Mysig helg på dig!

Bild från en helg i Gbg förra våren, nu anar jag att Iidas mage är lite rundare, Å det ska bli så roligt att se dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0