Godmorgon Sköna lördag!

Här sitter jag pigg som en mört sedan 05.50 imorse. Både jag och M var helt slut igårkväll så jag tror inte att kl var mer än 22 när vi gick och lade oss. Nu när min kropp är van att gå upp så sjukt tidigt så känner jag mig jätteutvilad efter 8 timmars ostörd sömn. Nu sitter jag här och kan nästan inte hålla mig från att gå upp och väcka de andra. Har en enorm längtan efter pojkarna hela tiden. På jobbet kan jag nästan inte tänka på dem utan att längta ihjäl mig och så fort de somnat på kvällen saknar jag deras eviga tjat, skratt och lena händer... Härligt är det... Idag ska vi ha en mamma-Sigge dag med premiär hos frisören..
KRAM

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Jisses vad tidigt! s

2011-02-27 @ 10:12:36
URL: http://attvaranagonsfru.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0