Last night in februari


Godnatt och byebye februari & vintermörker
nu vill vi ha ljus, sol, vår och en massa blommor som inte dör
(tulpaner är jag bra på iallafall)

Vet inte vad jag gör för fel med mina blomster, murgrönor är visst det enda jag kan hålla levande längre än ett par dagar. Min stora fina underbart vackra Hortensia som jag köpte häromdagen frös nog ihjäl på vägen hem trots allt papper jag slagit in den i. Stendöd. Näe det blir plast i fortsättningen. Lika mycket glädje man får av levande vackra blommor -lika förbannad blir jag när jag ser det vissna eländet. M har nog rätt, speciellt gröna fingrar har jag nog inte även om jag gärna vill tro att jag fått det i bröstmjölken.
 Puss & Kram och godnatt på dig, imorgon är det mars!

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Ha ha ge inte upp! Det handlar bara om att hitta en växt som förstår sig på dig ;)

2011-03-01 @ 07:56:00
URL: http://www.attvaranagonsfru.se
Postat av: Sara

ojojoj, kanske ska börja samla på kaktusar :-)där borde jag ha en chans...

2011-03-02 @ 22:12:46
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0