Godmorgon Söndag!


Godmorgon Söndag!
Här i huset är allla pigga och uppstigna ur sängen. Alla utom M som får lite sovmorgon då han var uppe och röjde undervåningen efter middagsgäster till kl två nånting... Jag kunde inte hålla ögonen öppna och somnade pang bom innan taxin deras hade kört ut från uppfarten. Tycker det är så tråkigt att jag blir så sjukligt trött. Efter kl 24 blir jag som ett lakan och kan inte tänka på något annat än och sova... nästa gång ska jag förbereda med en rejäl nap på dagen, men gårdagen var helt galet fullspäckad och det gick i ett. Till stan och låna kaffe, till Norkan för att lämna kaffe, Max, stan igen, fyraårskalas för Carl med släkten och sen hem till M som lagade middag. Vi snodde ett recept från halv åtta hos mig som visade sig vara bland det godaste jag ätit. Oxfilé med lyxmos och rödvinssås tror jag det hette... gratinerad potatis med cremefraiche och västerbottenost..
Riktigt trevligt med gäster var det som alltid när J & E kommer över.
Nu ska jag kurera min förkylning med en sor kopp chai.
Önskar en riktigt skön Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0