Välkommen lediga söndag!



Njuter ledig söndag efter att ha jobbat sex dagar i streck. Dock har dessa dagar känts enormt mycket piggare än innan då jag tagit fram cykeln och på så sätt fått sova till 06 varje morgon. Tänk vad en timme mer sömn per natt kan göra.'
Här i huset har vi för tredje dagen en väldigt febrig kille med hostan från helvetet. Denna satans hosta. Mina dåliga gener. M sa igår att han borde kollat upp det innan. imorgon vabbar jag, resten av veckan vet jag verkligen inte hur jag ska lösa. Min extrapersonal är i Thailand så det blir inte lätt. Hoppas innerligt på tillfrisknande. Lilla A mår dock bra, det är positivt. Idag siktar jag på löprunda i solen, en sväng till affären och hämta ut Ellos-post och en tur till MQ för att kolla jackutbud, är SÅ sugen på en ny vårjacka och fick både rabattcheck och värdecheck på allt jag köpt där under året så det satt ju som en smäck.... Ha en härlig dag! KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sara W

Blev det nån jacka då?? Finns ju mycket fint - typ hur mycket som helst! Önskar man vore miljonär.. Eller i alla fall fick lön tyå dubbelt så ofta!!

2011-03-08 @ 21:05:43
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0