septembertorsdag




Godkväll söta vänner!

Vilket opålitligt väder dagen bjudit på idag, stövelväder imorse & sommarsol på eftermiddagen.
Hade tänkt att ge mig ut nu när pojkarna sover och gräva ner mina lavendel någonstans på vår fina jordåker till tomt men nu står ju regnet som spön i backen så det får vänta tills imorgon.

Har ni förresten tänkt på att för varje ny årstid som kommer så känns det nya så härligt? som höstblommor nu, allting har verkligen sin charm. När vårlökarna och penséerna sätts i jorden är det det bästa, sen kommer alla ljuvliga sommarblommor och då är det det bästa och nu på hösten känns höstblommorna så krispigt fräscha.
Där tiden är just nu känns alltid så nytt och oskrivet på något sätt  ( sen är ju vintern några månader för lång men det är inget att fundera på nu...) 

Snart helg igen å det är ju fantastiskt skönt
Nu ska här läsas lite och sen njuta av att ha bästa tv:n för mig själv hela kvällen när maken är på hockey

Puss & Kram, vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Kikar förbi och önskar Dej en fin Fredag!

Kram

BloggMamman, en blogg om BloggMammor

2011-09-16 @ 10:33:46
URL: http://bloggmammor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har du börjat trädgårdsblogga? <3

2011-09-16 @ 22:17:39
Postat av: Jullan

Saknar höst när jag ser dina bilder, trodde aldrig det skulle hända! Så vackra blommor du har! jag får nöja mig med att titta på ett fång röda rosor som väckte mig imorse ;-)

Stor Kram på er!!! & Ha en mysig helg!

2011-09-17 @ 20:10:58
Postat av: Östblomman

Men oj, nu vet jag med bestämdhet att det är dig jag kommer att fråga nästa vår/sommar/höst när alla nya plantor ska ut i vår trädgård ;). Underbara bilder! Kram och fortsatt lycka till med pluggandet!

2011-09-19 @ 13:33:37
URL: http://ostblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0