Solig & varm onsdag i Linköping..


Lämnade Sigge hos gammelfarmor Carin några timmar medans vi var på stan, han stortrivdes å jag är så imponerad av hennes ork  energi å tålamod, världens piggaste 80-åring! jag hoppas att jag blir likadan när jag är 80...
Det var så skönt att ta en lunch å gå en sväng i affärer bara jag & Marcus, å härlig känsla att få längta lite efter älsklingen...

Tog en sväng förbi lägenheten oxå, nu längtar vi! ( bild tagen av GM )
Känns jättebra att vara här & att allt är löst, tom flyttgubbarna är bokade :-)
Tips om flyttstädfirma mottages tacksamt!


Nu har vi grillat gott ute på landet å jag känner i kroppen att det varit en lång dag..
M nattar plutten men jag tror att de just nu sover båda två.... kanske ska gå in o väcka honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0