Godmorgon tisdag!

Förstora bild...
Här är vi pigga & utvilade, har sovit som stockar sen 21.30 igår.. skönt!
Nu ska lillis bada o om några timmar ska vi in till Mvc för kontroll, ska få
en ny barnmorska idag, känns tråkigt för Helén som jag hade innan var
verkligen supergullig & inte sådär flummig som de flesta barnmorskor har
en tendens att vara, jättetrist...
men men hoppas att den nya är bra & att jag slipper tjata om förlossningen
med Sigge en gång till... det blir något tjatigt, hoppas hon har läst journalen
innan... har liksom inte behov av att älta den men alla tycker att "det är så viktigt att bearbeta...blablabla..."
det är klart att det är men att sitta & tjata om den med tusen olika människor som hummar förstående &
ser heliga ut, det orkar jag inte om det inte leder till något som underlättar min oro inför nästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0