Låång dag..

Tycker att dagarna blir så himla långa nu, ljuset får mig inte riktigt att hänga med, nu är det ju kväll men jag har fortfarande eftermiddagskänsla..
Mamma & pappa åkte härifrån med en fullpackad bil vid tretiden å sen har familjen som köpt vårt hus varit här å tittat igen, de ville visa sina nyfikna barn. Världens mysigaste familj med ett gäng supergulliga ungar! Grymt väluppfostrade & artiga, "-Åh, är det verkligen sant att vi ska få bo här!"var det en av dem som sa, så himla söt!
Jag tror verkligen att de kommer trivas superbra & grannarna borde bli jätteglada. Nu kommer det bli lite liv & rörelse på gatan
iallafall de helger då de har hela sin familj samlad. Näe som sagt, grannarna borde vara glada att vi tråkmånsar som helst åker härifrån så fort vi får chansen byts ut mot ett gäng glada supersociala människor som verkligen vill bo här,
det kommer bli kanon, jag är helt övertygad!


Mamma & Sixten tidigare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0