Onsdag 15:e April


Godmorgon! har så himla svårt att somna om nuförtiden... Sigge vaknade 05.30 & fick välling sen vände han sig mot Marcus o somnade igen, nu ligger han nästan på honom & snarkar å det är det sötaste jag vet.. mina två snarkande älsklingar som jag skulle göra vadsomhelst för! Jag ligger bara vaken medans tankarna snurrar & Lillen i magen buffar o bökar, rätt var det är så vänder den sig så man tror att hela magen ska spricka... det är så skum känsla! Jag hopppas att den mår bra därinne & att den växer som den ska... barnmorskan blev lite orolig för det eftersom kurvan planat ut & har magen inte växt på måndag så blir det ett tillväxtultraljud för att kolla...det kan också vara så att olika barnmorskor mäter lite olika ,vi får se på måndag, skulle vilja att det var idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0