Skön Söndag!

Är så irriterad på mig själv att jag glömde laddaren till kamerabatteriet, så de sista dagarna har jag inte tagit en enda bild.. får be Emelie skicka några till mig sen.... hon är jätteduktig & har en riktigt bra kamera, jag är grymt sugen på att köpa ny. Skulle behöva en ny dator också... En liten smidig i fin färg skulle vara perfekt...
Nu väntar vi fikabesök, Marcus kompis Anders & hans tjej ska komma förbi en sväng.
I eftermiddag blir det födelsedagsmiddag för Emelie & ikväll ska vi tjejer gå å se "Män som hatar kvinnor", har inte varit på bio sen i somras så det ska bli himla kul! I brist på  nya bilder hittade jag några gamla godingar från förra året...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0