Tacksam!!


Besöket hos tandläkaren tog 1 1/2 timme! När Marcus kom & hämtade mig för att skjutsa hem mig & Sigge för att sen åka tillbaks till jobbet hade jag så ont så jag trodde verkligen att jag skulle dö... så det blev inget jobb för honom utan han fick fortsätta städningen härhemma o jag la mig i soffan med en filt över huvudet o bad till gud...
tror inte att jag haft så ont sens jag cyklade in i den där lyktstolpen & bröt nyckelbenet för 15 år sen... & det enda smärtstillande man kan ta är ju Alvedon som inte hjälper minsta lilla..

Men nu känns det jättebra!! hoppas att det håller sig så, jag är så grymt tacksam o förvånad över att det gick över så fort, tandläkaren sa att det troligen skulle ta ett par dagar & att jag ev skulle behöva penicillin men det verkar ju som det är bra nu, hoppas jag! Jag njuter!! Fast så fort Grodan är ute ut magen måste jag gå & göra om det ordentligt...

Tur att Sigge är så liten så han inte märkte att jag grinade som ett barn, kan aldrig minnas att mamma nånsin grinat framför mig när jag var liten ( förutom när hon kom hem från julshopping i Sthlm & hade blivit robbad på t-banan) då grät hon & jag blev helt ifrån mig... men aldrig för att hon haft ont nånstans, shit, jag måste träna på att inte grina snart är han ju stor så han förstår...
Nattinatti!
( Sigge sover inte ikväll heller... men jag är för upptagen med att vara nöjd över att det inte ilar & värker i hela huvudet så jag orkar inte lägga energi på det....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0