Early morning... gäsp..


Fin träbokstav som Axel fått i present av moster....

Uppe med tuppen, 05.30 vaknar S som vanligt, vaaarje morgon. Känns bra att jag för en gångs skull var vid medvetande då o klev upp så att M kan sova lite till, annars är det alltid han som tar de tidiga morgonpassen...
Idag står date med Sis, frissan & ögonbrynsplockning på schemat, kanske kanske lite shopping också.... Igår fick jag hem skinnjackan jag beställt till Sigge efter rekommendation av syster, så cool! Grymt snygg faktiskt, nu kan det gott bli lite kallare. Till mig själv står jag mellan dilemmat snygga höststövlar eller ett par Hunter i gummi???
Ha en skön dag! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0