Kaos...

Vissa dagar i vårt hus skulle kunna filmas å användas som grym reklam för preventivmedel, idag är en sån dag....
Vill ha besked från dagis, inte för att mina barn inte är det bästa som hänt mig, tvärtom, har aldrig varit så full av kärlek som jag är just nu, men hellre egomamma än martyrmamma å detta kaos är mer än jag klarar av...

Sigge springer runt, runt, runt, klättrar, grinar, skriker, tjuter å A skriker för att han är hungrig men inte får ro att äta, hoppar högt vid varje illtjut från brorsan.... ( eftermiddagen blev inte bättre av att få punka på vagnen på vägen hem från storhandling en storhandling där jag visst glömde hälften....) Näe nu är det helg, tur att jag ska ut till mamma och pappa imorgon å vila upp mig lite... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0