Godmorgon Söndag!

Gud vad skönt med lite svalare luft, känns som man kan andas igen, igår var det ju helt hemskt. Förutom den tryckande värmen så gjorde nog sömnbristen sitt till att gårdagen var den segaste på länge... idag känner jag mig däremot skönt utvilad. M kom hem runt tre inatt skulle jag tro, vaknade bara sekunden han kröp ner men jag anar en viss seghet hos honom idag... (ropade runt 07 å frågade om jag inte kunde ta upp Sigge som var pigg å stod nedanför sängen o studsade... Nu ska S få sin gröt sen funderar jag på morgonpromis, tror att det skulle vara skönt idag.
I eftermiddag åker vi ut till landet, ska bli mysigt att träffa mamma & pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0