Tillbaka i vardagen


Lite ovant att vara ensam med barnen igen såhär efter fyra långa veckor.
Ska inte ha så mycket större krav på mig själv resten av sommaren mer än en morgonpromis & två turer ut i lekparken om dagen. Sen blir ju veckorna lite annorlunda eftersom jag ska läsa ett par timmar två ggr i veckan. Ska bli roligt men lite scary, har ju knappt varit ute i verkligheten eller haft någon slags press på mig alls på väldigt länge.... det blir otroligt nyttigt & samtidigt kommer jag nog uppskatta mina lediga dagar mer. Ska bara få Axel att ta flaska så kommer det att gå alldeles utmärkt. Hoppas på svar från dagis också ( har efter mycket snurr i huvudet kommit fram till att det nog blir jättebra för oss alla, pigg mamma =glad & rolig mamma) så att Sigge kan vara där, gör ju allt lite enklare för mina barnvakter.

Nu ska här röjas för främmande ikväll, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0