Fredag med min älskade lilla familj...


Tänk dessa två om några år... är rädd att vi måste flytta till något större då...


Sötisen i ny jacka.... kunde dock tagit en storlek större (3år) då Brand tydligen är väldigt små i strl, denna satt som en smäck nu å sen får väl lillebror ärva...

Spenderade dagen på Tornby & en sväng på stan, väl hemma fixade M & Sigge med Tv:n vi köpt till sovrummet å jag lagade sommarens godaste middag, Halloumi, Entrecote & en skvätt rödvin...... behöver inte vara mer avancerat än så...


Ser jäkligt trist ut såhär men smakade helt underbart


S får för dille på olika saker varje dag, idag var det youghurt & potatis....

A nöjer sig med grädde å verkar växa fint på den...

SMILE!


Är så glad att vi åkte hem från Stockholm å bara är hemma nu de sista dagarna innan M börjar jobba igen.
Måste sänka kraven på att hela tiden stressa fram o tillbaka å istället vara hemma å bara vara....
Ligga i soffan o bara slappa..( nu har vi varsin, helt underbart skönt, tack fina Mattis! )
Kan sammanfatta min första sommar som tvåbarnsmamma såhär: Ett barn är inget barn- 2 barn är 2 barn....
Jobbigt men underbart! Speciellt när de som nu - sover jättesött :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Zara

Såg din kommentar på min blogg, ni är hjärtligt välkomna upp till Värmland och vattenland, hade varit jättekul!



Kram

Zara

2009-07-25 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0