Lördag kväll!




Sigge igår. Lite uppspelt på eftermiddagen innan farmor & farfar dök upp.
De fina byxorna är present från faster, lite stora men med hängslen blev det perfa!

Godkväll! Här sitter jag hemma i min ensamhet... M är ute på krogen & jag har precis torkat gammalt torkat kräk från lakanen inatt....(innan de åkte in i tvätten, jag har inte kvar dem i sängen...) härlig fördelning va :-).... näevars.. har fått båda barnen att sova ( är inte helt lätt, blir bara mer o mer imponerad av ensamma mammor som får allt att funka, jag skulle bli ett vrak..) men nu är det grymt lugnt o skönt härhemma. Gillar att vara själv ibland, surfa, kolla vad man vill på Tv:n, läsa.... M är inte ute ofta & jag skulle vara knäpp om jag hindrade honom bara för att det är lite bökigt att lägga barnen. Ingen är gladare än jag om han trivs o har kul i min stad, å kommer polarna hans hit är det klart att han ska passa på, min tur kommer, Axel måste bara växa på sig lite först.

Näe, nu ska jag ringa mor o far, borde landat nu efter en vecka i Italien, känns som att de varit borta hur länge som helst, man vänjer sig fort vid att ha dem i närheten...   Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0