Allsång!

Finns det något somrigare än Allsång på skansen? Jag NJUTER! ( bäst såhär i början av sommaren, mot slutet blir det lite tjatigt...) Idag har vi inte gjort mycket annat än varit ute på tre promenader & några sparka-boll-vändor i området...
Sis ringde från Tinnis o det lät grymt skönt att ligga där men kände inte för att ge oss ut när S inte har varit helt 100, men nu är han ok. Det ska ju vara fint hela veckan så ett dopp innan helgen ska vi väl hinna med ( inte för mig, för Sigge The fish...)
 

Typisk Sigge bild, alltid på språng påväg bort.... gravkilona är nog ett minne blott framåt jul nångång... 
( positivt tänkande när det är som svettigast....)

Har ju tänkt att S ska klippa sig, bara inte kommit iväg men  samtidigt är jag svag långt hår som lockar sig i nacken...
kanske väntar med frissan till i höst... han kommer nog ändå inte kunna sitt still o så slutar det med snagg... o nej det går inte.

Lillprinsen har sovit sig genom dagen, lite för varmt för hans smak tror jag,
nu på kvällskvisten är han pigg som en liten mört..
Nu kollar vi fotboll å Axel sitter så nöjd i pappas knä... MYS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja allsången e kanon, några av mina vänner säger att det e pensionär varning:) men jag njuter jag med hi,hi. Hoppas ni mår bra o njuter av solen o ledigheten, Hoppas att M får längtan till Öland SNART!!!, vore så mysigt att ses alllihop. Ha det så gott! KRAMAR/ från Växjö

2009-06-23 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0